Succesvol digitaal samenwerken begint bij het kiezen van een geschikt platform dat aansluit bij de doelstellingen van je organisatie. Tegenwoordig heb je keuze uit veel verschillende digitale omgevingen. Denk bijvoorbeeld aan SharePoint, Alfresco en Office 365. Doxis kijkt samen met jou welke omgeving het beste past bij jouw organisatie en komt met een integrale aanpak van informatiebeleid, systeem, data en mensen. Benieuwd? Wij vertellen je graag meer.

Een plan van aanpak voor digitaal samenwerken

Allereerst maken we samen met alle afdelingen platte structuren voor de nieuwe samenwerkingsomgeving. De content migreren we naar de nieuwe omgeving waarbij we de data verbeteren met metadata vanuit ons label ‘Somio’. Om iedereen op de hoogte te brengen van het digitaal samenwerken bieden wij trainingen en workshops aan. Tijdens het inwerkproces zorgen wij ervoor dat onze professionals zich op de vloer bevinden zodat jouw medewerkers vragen kunnen stellen wanneer iets niet duidelijk is. Samen met jou stellen we het beleid op en maken werkafspraken af over het digitaal samenwerken. We zorgen voor Quick Reference Cards, heldere communicatie over het project en sturen je instructievideo’s.

Optimaal digitaal samenwerken

Door de integrale aanpak staan alle neuzen dezelfde kant op waardoor het nieuwe samenwerkingsplatform door de hele organisatie gedragen wordt. Deel, beheer en gebruik elkaars informatie. Daar wordt je organisatie alleen maar beter van. Wil je ook digitaal gaan samenwerken met je collega’s? Neem vandaag nog contact op door te bellen naar het telefoonnummer +31 (0)70 317 7172.

Andere interessante pagina's:

Digitaal samenwerken | Procesoptimalisatie | Informatiebeheer

Vrijblijvende informatie aanvraag

Velden met * zijn verplicht